Politica privind Cookies

Remi-Online.ro foloseste cookies pentru a functiona. Pentru a afla mai multe informatii despre ce cookies folosim acceseaza Politica privind Cookies.

De asemenea, tot bazat pe cookies afisam reclame targetate, impartasind datele tale cu partenerii nostri de publicitate. Astfel reclama pe care o vedeti pe site este una relevanta si de posibil interes.
Pentru a afisa reclame relevante avem nevoie de acordul tau. Pentru a afla mai multe informatii despre partenerii nostri de publicitate si datele tale acceseaza Protectia Datelor.

Daca doresti ca reclama pe care o vezi sa fie una relevanta si de posibil interes te rugam sa fii de acord ( poti modifica alegerea ulterior accesand Politica privind Cookies ).

Da, Sunt de acord     Mai multe informatii
X
Login

Username
Parola
Intra
Tine minte parola
Parola uitata?

Sau intra pe site folosind Facebook Login

Intra
Facebook Login
Nu ai cont? Inregistraza-te!
Nu ai cont?
Inregistrare
|
Termeni si Conditii - Regulament de Utilizare



01. Introducere: Intrare in joc
02. Piesele de joc si distribuirea lor
03. Jocul de table
04. Scor
05. Deconectari


01. Introducere: Intrare in joc

Cum Intri in Joc?
Pentru a intra in joc la una din mesele disponibile , da click in pagina camerei pe unul din locurile disponibile (notat cu Intra).
Daca nu exista locuri libere poti creea o masa noua apasand butonul : "Creeaza Masa Noua".

02. Piesele de joc si distribuirea lor

Jocul de Table - Distribuirea Pieselor
Tabla de joc are 2 seturi a cate 12 triunghiuri numite puncte. Seturile de puncte sunt unite prin una din margini si numerotate de la 1 la 24, dupa forma unei potcoave de cal.
Se aseaza 2 piese pe punctul 24, 3 pe punctul 8 si 5 piese pe punctele 13 si 6 ale fiecarui jucator. Cei doi jucatori muta piesele in directii diferite, de la punctul 24 catre punctul 1.

Punctele de la 1 la 6 formeaza CASA.

Imagine 01


03. Jocul de table

Reguli de Joc

Fiecare jucator arunca cu zarul si cel care a dat cel mai mare zar incepe jocul.
Dupa ce arunca zarurile jucatorii trebuie sa mute piesele conform numarelor de pe zaruri.
De exemplu daca un jucator da 6-3 atunci el trebuie sa mute 2 piese, cu 6 puncte in fata si respectiv 3 puncte.
Daca un jucator da o dubla (acelasi numar la ambele zaruri), atunci muta de 2 ori pentru fiecare zar. Daca un jucator nu poate muta din cauza pozitiei pieselor atunci el cedeaza randul celuilalt jucator.
O piesa poate fi mutata pe un punct neocupat sau ocupat doar de piese de acelasi fel. Se poate muta si pe un punct ocupat de adversar doar daca acesta este ocupat de o singura piesa. In acest caz piesa adversarului este 'mancata' si scoasa pe muchia tablei de joc.
Piesele 'mancate' pot fi reintroduse in joc prin casa celuilalt jucator. Un jucator nu poate muta alte piese pana cand toate piesele 'mancate' nu sunt introduse in joc.

Cand un jucator are toate piesele in casa acesta poate sa inceapa sa scoate din ele. Un zar de 1 si 3 de exemplu scoate o piesa de la punctul 1 si respectiv 3. Daca la zarul 6-5 un jucator nu are piese la 6 el poate scoate 2 piese de la 5.

Daca un jucator scoate toate piesele castiga jocul.

ATENTIE! Jucatorul care nu muta in timp util (atentie la bara de timp din joc) pierde jocul!

04. Scor

Aveti mai jos exemple de punctare:
Adversarul nu a scos nici o piesa: 2 Puncte
Adversarul a scos si el cel putin o piesa din casa: 1 Punct



05. Deconectari

Se poate intampla sa fiti deconectat de la masa de joc din cauza caderii sau unei linii proaste la internet (aveti nevoie de o conexiune stabila). In acest caz riscati sa pierdeti jocul in curs si sa fiti penalizati cu 3 puncte.




Termeni si Conditii | Protectia Datelor | Politica privind Cookies | Integritate si Impartirea Cartilor | Contact

Copyright © 2009-2021 Remi-Online.ro

Chestionare auto